Tuesday, July 28, 2009

Minggu 4

hoh~
sedaq x sedaq dah masuk minggu ke 4 ngaji...

sejak akhir2 nie ponat deh...

baju keparat ler, jaket ler, kad ler...ponat2..

nak buka internet pun xdapat...

dah banyak u kena tutup kos H1N1...
harapnya UTM x ler kos dia sebenarnya tolak cuti raya...
isk2...kejam tol...

bila dah masok ke kelas nie, da la pulak prob, nak kata prob aku rasa x ler plak...
cuma da sesetengah org nie yang xsedaq diri...

isk2..aku pun maleh nak citer....hahaha~

biaqla dia dgn dunia fantasinya sendiri...yang penting aku dah xjoin...kadang2 sakit ati...kat suma...cakap mmg pandai tapi semuanya pentingkan diri sendiri...

ala...standard kehidupan di U ler...

xpe...
pas ni bukan nak jumpa dah pun...

HOHOHOHOHOHOHO~

~Selamat bercuti kepada SUMA...~

p/s: t aku letak name kad aku yang dah siap...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails