Saturday, April 17, 2010

Insomnia



hais...bila selalunya study week ngan final exam nie mesti sah2 punya insomnia...
dah seminggu lebih xleh tidoq wey..
nak study plak xmood la plak..

hari tu tyme ada mood gila2 nak study tetiba da sumething berlaku trus hilang mood aku..trus tetiba rasa marah...

ye lar..aku nak dptkan A...kalo tetiba hilang mood, xleh study sah2 xkan dapat A..kena plak ngan soklan yang cukup susah..memang aku akan salahkan penyebab 2 sampai bila2 r..xda maaf bagimu..

ni skang plak dah pukul 5 pagi..aku dah malas nak tidoq pagi dlm pukul 7 ke 8 pas2 bgn plak kol 12 ke 2 ke...penat rasa badan nie..udahla dengan aku punya bilik mmg xkemas sejak akhir2 nie..(pernah kemas ke??) hehehe~

insomnia ni ubatnya pukul 12 trus masok tidoq tetapi masalahnya tyme2 cam ni la akan ada ja org kol ke msg ke "mizi, jum g makan kat fke/alif ke" ---> mana x gemok..tgh2 malam makan..hohoho

ok la...terasa nak golek2 sampai bole tidoq r..sok pagi ada hal sikit..hehehe



p/s: ini adalah entry aku yang ke 100....yeah...dah lama rupanya berblog nie...huhu~

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails