Saturday, November 13, 2010

Banyak Berita..

tak lama lagi aku akan dapat satu berita gembira..
tapi tak leh nak habaq sekarang sebab nak bagi konfirm dulu..
nanti bila dah konfirm aku post kat sini..
sejak akhir2 ni banyak gila keja..
sampai balik keja kol 6, 7 malam..

penat aku rasa..

hari tu banjir, nasib baik belah umah aku xkena..
tapi aku jadi sukarelawan YSB..
p tolong mangsa2 banjir ni..
aku tolong tyme depa banjir teruk2 ya..
bukan tyme2 la ni..
p cuci rumah atau kampung atau sekolah..
dapat nek truk tentera lagi..
sangat best..dapat pengalaman yang lain...

sukarelawan2 yg menolong dgn tunku putri

lani Ewan dah buka cyber cafe sendiri..
syarikat aku dgn dia pun dah nak mula..
dah dpt projek dah sikit2..
mula dari bawah mmg mcm 2..

cc erwan

kerjaya aku pun makin ok..
makin best..
makin mengerti asam garam kerja..
hehehe


cuma..


PSM aku ni..
aku dah jadi malas nak pikiaq..
haha
tapi mcm mana pun aku kena dapatkan degree aku jugak..
doa2kan lah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails