Sunday, February 13, 2011

Pertama Kali Pergi Gym Tahun Dua Kosong Satu Satu

alkisahnya, jumaat malam sabtu haritu..
aku roger my crew dalam YSB SS..
team paintball tok p gym kat kompleks belia..
murah ja kot nak masuk..
hanya dua ringgit dan perlu bawak tuala kecil..

at first my expectation not quite high..
maybe sebab tempat 2 tempat public dan agak murah..
tapi tempat 2 mmg sngt best..
walaupun xda econ tapi peralatannya macam baru lagi..

aku p ngan erwan..
sampai2 ja baru ada fitri..lepas tunggu semua..
baru kami masuk dan stat bergym..hehe

aku berjog dulu pastu berbasikal dan seterusnya mengangkat berat..
yang paling xleh blah adalah maon..ada ka p angkat besi..
xwarm up trus p angkat..
last2 tgn xleh straight..

hampeh toi..
bob pun sama..

hari rabu ni sekali lagi aku akan p situ..
preparation utk tournament yg akan datang..

p/s: versi gambaq water raffting dah ada..cuma tempat keja aku lak blok fb..hampeh toi..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails