Thursday, May 19, 2011

Tak Dak Mood

aku nak mengarang tapi masih tak dak mood..
aku xtau apa dah jadi lately..
aku mcm agak moody dan mudah marah..

mcm2 terjadi oi..
org kesayangan aku lak mcm tak amek peduli..
semalam aku ada habaq kat dia..
dia tak layak lagi..
utk aku bercerita semua prob2 ini..
sebab dia tak mau amek kisah..

so mcm kasih sayang aku dah mcm kurang sikit..
hahaahahahah

btw, aku akan update bila aku betul2 free..
bnyk benda nak cita ni..
dengan Hari Penyayang..
Paintball..
Kerja..

p/s: awat aku sayang sangat kat dia tak tau..ish3..

2 comments:

  1. erk mybe dia tak amek port pasal dia busy of something.

    aku pon penah kadang2 hormon tak baik rasa malas nak amek port pasal org yang aku syg. tapi later ok lahh.

    hg try slow talk, tp jgn teros merajuk, kang dia malas nak layan teros kang...

    ;)

    ReplyDelete
  2. dak la..
    dia mmg xmau amek tau..
    geram kot..

    xda makna nak slow talk..
    yg xleh blah 2 kan ada dia suh p minum racun..ish3..
    T.T

    tapi sebab sayang punya pasal..tapi sayang 2 dah kurang la sikit..
    hehehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails