Sunday, January 25, 2009

Minggu lepas!!

minggu lepas maleh gila aku nak tulis dalam blog nie..rasa mcm banyak benda nak kena wat..
pas2 da prob pulak..
pa probnya xyah la nak citer...
sendiri2 sudah ler..
minggu lepas juga la yang membuatkan aku xdapat balik ke Kedah..
at 1st aku nek ngan kak yan pas2 dia xjadik..huhuhu
jadik aku xbalik ler..
minggu lepas jugak la aku tertidur pas2 xpergi ke kelas en Azlah..
tapi entah cam na kelas itu cuma berlangsung sejam saja..
hehehe
xsia2 aku xpergi kelas...
itu minggu lepas. minggu ni xtaw lagi...

huhuhu...

2 comments:

  1. *yaya..
    *ckp mmg sng tp kal0 nk atur stategi yg kaw2 nya ck0p ssah..
    *bt0l arx??..

    ReplyDelete
  2. betol2...
    kita hanya bley merancang tapi Tuhan yg menentukannya...
    huhuhu~

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails