Thursday, January 1, 2009

SEM ke 4....

Sedar2 ja skang dah masok sem ke 4..lagi setaun ler nampaknya..
cuti sem ni kami semua akan praktikal..aku dah cari alamat tapi xanta resume lagi..
kali ni mcm biasa En Ishak akan ajar lagi..kali ni Psikologi Organisasi plak..
aku stakat ni mana pernah dapat A subjek dia..paling tinggi A-..hehehe
jadik kena r usaha lagi...
klas BI ku plak esok xdak lagi, jadik aku akan pergi fac pukul 10 r..hehe
klas2 lain plak biasa aje..cuma aku xsangka akan dapat plak lec nama En Azlah..sebelum ni katanya dia ajar Hub Etnik Sem 2 tapi dia bagi kat isteri dia..
Afiq pown terkejut..PA dia yang xpernah jumpa..hehehe
masa subjek kaedah penyelidikan plak..lecnya boring mcm dalam ckg kat tv pendidikan (Afiq cakap)...
huhuhu
hari nie 1 jan 2009, berbekalkan dengan semangat dan azam yang baru..tadi aku dah tkar bilik..dari 138 ke 325..ala...bukan slalu aku nak tukaq bilik..sebelum 2 aku pergi ke pusat kesihatan..nak chek darah la...disyaki denggi..mula2 igt dia nak ambik cam besa..just tekan kat ujung jari..tapi dia ambik darah satu bullet 2..agak kejam ler prosedurnya tadi..ngeri pown ada..seb bek dia boh ubat kebas..caranya dia cucuk jarum pas2 dia gerakkan jarum 2 ke kanan dan kiri..bleh terasa pergerakan jarum 2..
pas2 aku tgk 2 orang pompuan yg ada kat c2 dah lain macam muka..hehehe
ngeri la kowt..
huhuhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails