Wednesday, December 31, 2008

FINAL!!!

wah!!sedar x sedar dah sem 3 aku nie..

org cakap dah separuh jalan..

tapi sem ni jugak la baru rasanya mcm menghadapi rintangan sebagai pelajar u..

sudah tiada konsep makan suap…suma kena cari sendiri…

xpernah aku wat study kat library…dulu azam, afiq slalu ajak, konfm aku xmaw ikut..skang plak rajin r pergi library sebab banyak sgt gangguan kat bilik..paham2 je la bilik tingkat 1..dengan bunyi moto, keta, org bercakap, pekerja potong rumpt dan bunyi org menyanyi..suam i2 menganggu kosentrasi aku..hehehe

ntah ler…bila dah dekat xm ni..aku xleh nak tidoq malam..xtaw ler kenapa…pas2 jaga plak awal..takut gak kalo xm pagi..konfm payah nak bangun pagi…

sem nie plak banyak kawan baru aku kenai..sumanya budak junior la..hehehe

bukannya pa!!aku slalu lepak bilik tv even aku da tv box…saja ja!!BORING dok sorang2…

jadi gud luck kepada suma yg akan duduki peperiksaan…

semoga kita akan dapat menegkalkan dean list kita…

ok…=>

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails