Friday, February 6, 2009

Tanjung Piai

Cuti tahun baru Cina yg lepas rupa-rupanya ramai lagi yg senasib ngan aku xbalik umah..
so kami jumpa r mlm 2 kat A&W untuk makan..xla ramai pun, dalam 8 org sahaja..
plan punya plan akhirnya kami buat keputusan nak pergi ke tanjung piai keesokkan harinya..
pukul 8 pagi semua agaknya dah siap, ternampak pula muka yg xmalu untuk ikut pergi sama..
kalo aku r xsanggup nak jilat ludah sendiri..huhuhuhu nak wat cam na??manusia semuanya ini..
hahahahaha
pas2 cam besa kalo pergi mana2 pown akulah yg akan lead...yg aku igt ada 2 simpang tok pergi ke tanjung piai..aku cuma takut terlepas simpang pertama so pas nampak signboard aku terus pusing kanan..rupa-rupanya masih jauh lagi..
hahahaha
sesat jugak..
dah sampai...
jalan-jalan..
tgkap gambar...
jumpa Pak Murad...
terus pergi ke umah faizah plak...
ambik faizah...
pergi bundle...
dalam perjalanan, keta VIVA yg dinaiki oleh budak pompuan kena tahan dek JPJ..
rupan-rupanya Wan cuma ada lesen P..
hahahah
palagi, kena kacau la budak2 nie oleh jpj yg muda2 ni..
aku yg berhenti kat depan tgk cermin belakang dah agak dah....
pengalaman beb..
bukan selalu nak kena kacau ngan JPJ..
hahahha
pergi IOI Mall..
jalan2...
makan malam kat umah faizah...
pergi antaq Wan ke umah mak cik dia...
balik...
tidur r palagi setelah letih berjalan sehari suntuk...
huhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails