Monday, March 16, 2009

Minggu Ini~

Hari Isnin adalalah hari permulaan minggu. minggu ini adalah minggu yang ke 12 dalam kalendar pembelajaran. ini bermaksud hanya tinggal lagi beberapa minggu lagi.
minggu ni agak banyak kerja yang perlu diantaq..meh aku senaraikan..
hari khamis : kena antaq asgmt Reasearch Method + test Research Method + asgmt Abnormal Psikologi...
jadi untuk 3 benda ni telah menjadikan aku agak sibuk..
huhuhu~
Rancangannya minggu ni aku nak balik umah tapi tiket xbeli lagi padahal aku cakap kat mak aku tiket aku dah beli..hehehehe~
kalo xdak tiket pa alasan aku nak bagi..MAMPUS AKU!!!
duit pown makin lama makin kurang...
JPA dah habeh..tiap2 minggu bapak aku masok 100 rgt...
12 pown bley habeh...
aku pown xtaw aku wat pa...lepas ni kenala blajaq camna nak berjimat cermat...
sian kat bapakaku nak masokkan setiap minggu 100rgt...
huhuhu~

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails