Wednesday, May 27, 2009

Kunci Bilik K1/C 68-1

Rutin harian sejak 2 menjak ni adalah bgn awal iaitu pada pukul 7.30 pg...
hehehe~
semalam, ketika aku bgn selalunya aku kunci bilik dan bawa kunci sekali ketika hendak pergi mandi...
lepas gosok gigi, aku masoklah ke shower room, dengan tiba2 aku terlepas kunci yang aku pegang terus masuk ke lubang yang da kat situ.......

sial betul......tapi aku teruskan juga proses pembersihan diri pada pagi itu sambil terfikirkan cara untuk masuk kedalam bilik...

almaklumlah, dok bilik single....satu je jalannya iaitu dengan pergi ke pejabat kolej untuk mengambil kunci ganti...

tapi nak pergi dengan hanya memakai tuala.......TIDAK.....

pas mandi baru aku teringat aku da menyidai baju kat bilik ampaian.......xsia2 selama ni aku malas nak angkat baju....aku hanya akan pergi ambik kalo terasa rajin atau kalo nak pakai...heheh~

dah pakai baju aku pergi pejabat kolej mintak kunci ganti, mak cik kat situ siap ketawa lagi...
lagi sekali sial betol...cepat la mak cik...saya kena masuk kerja nie..aku cakap kat mak cik 2...
dia bagi kunci pas2 cakap, dik nanti bayar lapan ringgit time nak check out ye....

nasib naik lapan rgt..
kalo nak skudai, maunya nak dekat 25rgt...

huhuhu~

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails