Monday, June 1, 2009

Kisah Golden Diamond~

hahahahaha~

ari jumaat aku balik kedah...
bila sampai kat Shahab Perdana benda 1st aku pandang adalah kaunter tiket bas Golden Diamond....

huh!!teringat citer klaka dalam bas 2 ketika nak balik Kedah dari Shah Alam sempena sambutan 100 tahun sekolah aku...

mcm ni citernya...

setelah aku sampai dari skudai, aku ngan kawan aku trus bertolak pergi ke stesen bus Shah Alam untuk nek bas yang akan pergi ke Kedah..
kami 3 org tyme 2...

setelah nek bus, sit yg kami dapat adalah sit paling blakang...
belakang laki da tempat tidur pemandu...

setelah bus bertolak, second drivernya trus duduk kat kawasan tgga kat sit blakang...kononnya nak menyembang ler...

aku dok kat tepi tingkap setelah menang dalam perebutan tempat....
kawan aku sorang ni layan je pa mamat 2 nak cakap..
aku mmg malas nak layan...
xda pekdahnya....dan aku xambik peduli langsung apa butir2 percakapan kawan aku dengan mamat pemandu bas ni..

tiba2 setelah mamat bas ni blah ke depan....kawan kau kata dia kena raba ngan mamat pemandu bas ni.....

lar...gay rupanya mamat 2..hahahahahaha~ aku apa lagi trus gelakkan kwn aku 2...
pas2 mamat bas 2 datang semula...ambik tepon kawan aku, dia belek2 pas2 dia wat miskol kat no dia n dia cakap 'ni la no tepon abg'....bluerk....hampir muntah hijau aku...

hahahahahahaha~

pa lagi kawan aku trus nak tukaq tempat ngan aku...rupanya mamat bas 2 la yg pandu bas..kawan dia yang tidoq kat blakang nie...

ish..ish...da jugak la prangai org mcm ni...
dalam bas cam 2 pun sempat lagi...

hahahahaha~

2 comments:

Related Posts with Thumbnails