Wednesday, June 24, 2009

Temerloh~

wah2...

ganas jugak LI aku nie...dapat traveling..hok2...

dapat jugak lar pergi Temerloh...i2 pun sebagai budak praktikal yang menolong Pak Habib membuat kajiannya...

da pahit dan manis sepanjang program ni...

yg xbest adalah tyme kena marah ngan Pak Beb ler...xpe2...salah aku pown....yg lepas udah ler...

yg manisnya adalah dapat buat banyak kawan baru even dia muda banyak dari aku pun...aku xsuka dipanggil abg tapi budak2 kkdk ni dok abg mizi, abg mizi....xpa...aku sedar diri...dah tua...hehehe~

ye la...setelal beberapa minggu dok sorang2 kat sini...akhirnya ada jugak org tok bercakap..

n yg paling best tyme key in data...benda yang bole siap cepat jadi lama...sebabnya mulut bekerja dari mata dan tgn...huhu~


banyak lagi benda nak citer tapi skang malas lagi lar nak tulih...xrajin...aku mmg MALAS...tapi kena denda kos aku tinggalkan bilik berselerak...hehe~

aku mmg akui aku mmg pemalas...kalo nak rajin pun...lepas kemas 2 xsampai satu hari dah jadi balik...k t sambg lagi...


hari terakhir...(gambq ni saja ada)hehe...

5 comments:

  1. wawah..best kan dok tempat org..eh,susah tak praktical kamu??
    kamu belajar kos ape kah??

    ReplyDelete
  2. xsusah...
    wat resaerch aje...
    saya kos psikologi industri...
    huhu~

    ReplyDelete
  3. hoyeh..kite suda mau masuk tahun 2..so,LI makin dekat di hati..hihik..

    ReplyDelete
  4. eh,encik tarmizi nak ape kah??hihik

    ReplyDelete
  5. salam..kite nak bagi award kat awk..ikut link ni tau,,hihi..

    http://suzuran89.blogspot.com/2009/05/cenderamata-kepada-korang-yg-special.html

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails