Sunday, September 13, 2009

Cerita Bulan POsa~

sedaq x sedaq dah tinggal lagi seminggu nak raya.........
mmg cepat masa berlalu.........
aku pun tiap2 ari berbuka kat tempat yg berlainan..........hehehe~
mcm agak meriah sikit lar kali ini berbanding dengan tahun lepas......hanya berbuka di bilik keseorangan walau ada kawan di sebelah bilik tapi semuanya pentingkan diri sendiri..........
kali ini aku bukan nak bercakap pasal itu..........aku dah lama lupakan dan dah buang jauh2 benda 2.......dah bosan..........huhuhu~

kali ini aku mmg redeem sungguh2 apa yg aku terlepas pada sem 1,2,3 dan 4..kali ni aku mmg dapat banyak pengalaman.......semua dah agak setel........
cuma tinggal bebrapa perkara seperti baju korporat, AGM dan beberapa program lagi........

kali ni aku dapat jadi pengarah bagi program lawatan ke luar negara....ALHAMDULILLAH......
harapnya berjaya ler.......
pas2 skang tgh mencari sesiapa yang berkotmited untuk dijadikan peserta..........agak susah untuk mencari......
aku xmencari dikalangann geng aku........sja......bukan pa leh dapat ramai kawan lagi......
tapi aku bagitaw jugak...kalo nak p ok...kalo xmaw pun xpa........yg penting jgn dok kutuk blakang.........

cakap pasal kutuk blakang nie..........teringat plak pada satu cerita nie.......

ceritanya bermula apabila kawan aku bagi cadangan tok wat sosial networking tok persatuan aku.........aku pun wat ler..........time 2 aku ngah practikal.......dah siap aku suh la kawan aku bukakan...........aku igt ok ler....pas2 dia dok kutuk2......xelok lar.......laman web gay la.......lucah la n so on...aku pun malas nak layan........biaqkan aja.....pas2 bermulalah sem.............satu hari bila aku masok ke bilik nya aku ternampak la cam laman web yang aku wat.........aku pun bukak ler....alih2 laman web tok kelab dia....siap ipta n ipts malaysia lagi..........tapi bukan org yang kutuk aku ni wat...kawannya yg sama kelab.........wah2 melambung pujian aku tgk kat laman web itu.......aku pun dengan baik hatinya membiarkannya sahaja.........maleh nak layan...........mcm babi punya perangai.........

ha!!cakap pasal babi.......ada satu cerita ttg babi nie.........da la kawan aku dari sarawak dia citer kat aku...dia pernah terminum sup babi kat sawarak.......katanya rasanya lemak2...........eeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkk...............goli den............hahahahaa~
amat lawak aku mendengaq ceritanya.....hahaha~

k la........aku pun dah nak tidoq nie....sejak akhir2 nie aku asyik tidoq pagi berjaga time malam...stat esok aku nak betulkan balik..........hehehe~

p/s: semoga berjaya.........

time p uum

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails