Tuesday, September 15, 2009

Hari Ini (15 Sept 2009)

hari ni bila aku bgn pagi tadi dalam kol 7 aku trus buka tv.......aku tgk MHI...pas2 pengacaranya da cakap kita lagi 4 hari nak sambut raya...aku jadi terkelu, terkaku setika..aku terfikir cepatnya masa berlalu n bila da kat u ni rasa cam cepat sgt...

suma jadi cepat...baru ja aku rasa posa minggu lepas...hari ni buka posa adalah yang terakhir kat u ni..aku dah taun tiga tapi mana taw kot2 dapat sambg lagi..hehehe~

harapan aku kalo nak sambung xmaw kat sini...dah rasa cam xbest...sok kol 4ptg aku akan balik kg...xsabaq nie...xsabaq nak berehat.....xmaw pikiaq pasal PSM, asgmt, n so on...nak tenangkan fikiran dulu...

k lar...aku nak wat PSM dulu...tinggal sikit je lagi...yg bab 2 2 aku nak abaikan aja...hahaha~

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails