Wednesday, November 4, 2009

Dah Final~

akhirnya, dah final...stakat ni aku dah habeh 2 paper..tinggal lagi 3..
sem ni mmg terlalu tensen tapi aku rasa yg paling best..maybe dapat support dari kawan2 kot...

semalam before amek paper consumer, aku p tgk result BI..aku terkejut..xsangka dapat A-..aku bajet dapat B+ aja...ni esok plak, paper falsafah...ntah ler...sem ni aku men jawab je lar,,dah malas nak bincang2 n pas xm nak kalut2 tgk jawapan...xda dak gunanya dah...

lawatan ke indon 2 nampaknya peluang agak cerah untuk jadi n tok STRATEGI plak aku jadi editor tok buku persatuan...sebagai ahli yg baik..aku buat jelar..xkesah pun kalo xda org tolong sebab aku suka nak wat..nilah keputusannya kalo aku bertekad nak join sesuatu persatuan..

walaubagaimana pun, aku agak sedih la jugak kos masok sem depan adalah sem terakhir..niat nak sambung master tapi mak aku cam xbagi ja..ni aku nak p kem pun dia suh balik..xpa, t aku tepon cakap bek2...huhu~




p/s: gambaq ni tok kover depan majalah tapi xedit lagi..hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails