Thursday, January 21, 2010

Bengang

ini bukan tajuk lagu Akim Af 2..
aku xpernah minat pun but aku agak bengang ler atas apa yg berlaku kat STRATEGI punya fan page..
yg sedihnya aku xleh komen kos bila aku komen akan kuaq logo STRATEGI dan aku kena menjaga imej persatuan ini...huhu

at first aku igt biasa2 aja benda nie tapi bila Nikman masok campoq n si budak 2 plak trigger Nikman mula lah si Nikman ni bertalu2 menhentam dak nie..

ada pro and con nya benda ni..

daripada apa yg terjadi aku dapat rumuskan:

1. jgn igt diri 2 pandai sgt.
2. jgn trigger org len even muka dia nampak jambu sgt tapi bila sekali dia naik angin baru padan ngan muka.
3. budak dari U lain yang xpernah taw tetiba nak masuk campur. Jgn ler wey. Kesahkan persatuan yang hang pegang 2...dan jgn sekali2 nak menyibuk dekat hal2 yg xperlu nak disibukkan...
4. jgn mainkan agama dalam semua hal. (ramai wat begini tok pertahan yg bagus)
5. jgn padam apa yg telah ditulis (kira nak bagi dia nampak innocent ler)
6. jgn underestimate org lain.
7. jgn berlagak kalau dah ada pengalaman.
8. jgn terlalu emotional.
9. perlu bertanggungjawab atas apa yg telah ditulis (terlajak perahu boleh berundur terlajak kata padah menanti)
10. jgn anggap org lain xberilmu.


i2 je kot..kalo ada lagi aku tambah lagi..
aku bukan nak sokong mana2 tapi dah obvious nampak sapa yg boleh dipersalahkan. yg paling xbole blah, dia p delete suma post dia tulih kat c2...bijak ke pandai...

analoginya camni ler... BALING BATU SIMPAN TGN ataw DAH RINGAN2 LARI..hahahahahah

mcm2 org skang ni kan...hohoho~

aku mmg bila baca rasa cam nak komen tapi apakan daya terpaksa menjaga imej..O-Ov

1 comment:

  1. Marah nampak. Herm...sabaq...(ayat ni typical sgt tapi boleh la...) hihi...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails