Monday, March 22, 2010

CIVP



Dalam banyak2 program atau aktiviti yang pernah aku join, aku rasa program ini lah yang plaing best sekali..
CULTURE, IDEA, VALUE PROGRAMME..

sebab pa aku kata cam 2:

paling aku xstress dok dlm 2
bersemngat nak join aktiviti walaupun kepenatan (ye r, dah mcm kelas dah, stat kol 8 habeh kol 9)
paling banyak aku gelak..tq TASH
dpt bergaul dgn org yang dah bekerja dan matang
tempat tinggak best
makan sedap gila
da kolam renang (aku, FAIZ n HARIZ---> pengunjung tetap kolam tersebut)
faci yang best
consultation dari CANADA
TN HJ LOKMAN yang best-->skang dah DATO'
dapat jumpa orang hebat dalam Malaysia ni
dapat on9 tiap2 hari
etc-->banyak kalo nak tulih ni..

tetiba pada pagi ini aku rasa rindu plak kat program nie..xla tidoq dalam ketensenan ja...bila bgn plak tercari2 aktiviti...
sob3..T.T

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails