Thursday, May 6, 2010

Home Sweet Home

saya sudah berada di rumah...
secara rasminya dah seminggu ler...
kat umah ni, mmg dah xtaw nak wat pa??

nak p jalan2 xda duit..
nak mintak FAMA dah segan..
nak cari keja takot xda org amek kos nak keja sebulan setengah ja..
mak aku siap cakap ' xpayah la keja, keja dalam rumah ni pun berlambak'...
aku mmg bole tolong, mmg tolong pun..
tetapi aku ni lelaki, kalo pompuan xpa la jugak..T.T

seyesly dah mula merindui UTM...
at least kat UTM bole jalan2 walaupun jalan kaki..
xpa..dalam 2 3 minggu lagi sure xrasa mcm ni dah..kan3...

juga dah mula merindui mereka2 yg berada sekali di UTM..
almaklumlah semuanya jauh2 kampung halaman..
xpayah nak aku nak tulih kat sini..nak msg kredit pulak xda..hehehe~

ok lar..nak sambung donload kamen rider...

p/s: nak wat entry pasal formspring tadi..alih2 xdapat nak copy soalan2 dia..dah melalut benda len..

p/s/s: rindu nak kuaq ronggeng..nikman, sha, shery n fad...hoho~

1 comment:

  1. G cari keje part time..jngn besrkan perut!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails