Tuesday, May 25, 2010

Pelangi Itu...

Selama ni aku xpernah nak senang..
semuanya aku beli sendiri..
xpernah kata nak bagi kat aku..

nak bagi hadiah jgn harap lar..
aku bole ja kalo nak tunjuk semua barang yang aku beli sendiri..
aku juga bole tunjuk semua barang yang aku xbeli sendiri..
mcm xda kot..

tapi itu dah nasib aku..
dari aku kecik sampai dah besaq..
semuanya sama..
xpernah nak berubah..

dimanakah pelangi aku..
dah lama aku tunggu..
xkan nak tunggu sampai dah masuk ke kubur..
baru munculnya pelangi itu..

p/s: :'(

6 comments:

  1. yakinlah ade pelangi selepas hujan :)

    ReplyDelete
  2. alolo, sedihnya. isk..isk.. xpe lah. meh, aku bg hadiah meh. gtau je bila birthday ko, nnt aku bg hadiah okay. :)

    ReplyDelete
  3. xpa lar...bukannya mengharap org lain bagi pun..
    redha je lar..O-Ov

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails