Saturday, June 5, 2010

Buku oh Buku..

Aku sepatutnya sekarang, pada masa ini sudah menghabiskan membaca buku2 ini:

1. Richest Man in Babylon
2. Think and Grow Rich
3. Mayer of Conterbrigde
4. Falsafah Hidup

dan ini juga...

1. First things First
2. Highly effective 7 habits
3. The Reluctant Politician;Tun Dr Ismali and His time
4. The Malay Dilemma
5. The Secret of Law of Attraction

tetapi aku hanya mampu membaca satu buku sahaja...T.T...
kalolah Tn Hj mengetahuinya, agak mampus aku..
setelah aku berjanji padanya...
review buku pun aku xsubmit..apa nak jadi mizi..
xda mood lagi lar nak membaca buku2 ini..
tapi aku masih igt janji2 yang dibuat...
Insyaallah aku akan menghabiskannya...

p/s: mood cari keja..nanti aku cita pengalaman di interview..ngeri beb..huhu
once again..peace no war..

2 comments:

  1. aik? skang jadi assistant lecturer ke??

    ReplyDelete
  2. belum lagi..insyaallah kalo da rezeki bulan lapan ni jadi r..huhu

    ni da satu prgram yang aku p 2...nanti r aku cita..hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails