Monday, June 7, 2010

Double Face..

kali ni aku nak cita pasal status kat facebook dan juga bermuka-muka..
cam xda kaitan ja..hehe

sebenaqnya aku dah lama tgk trend status kat fb 2..
ada yang menarik..
ada yang sentiasa emo..
ada yang ntah2 apa2 status dia..
suka hati dia la..dia punya fb..
itu ok lagi..

yang membuatkan aku terasa sedikit bengang adalah status bajet dia yang paling baik..(bermuka2 la 2)..
contohlah: xsuka dengan orang yang bermuka2 ni atau apasal bnyk sgt org bermuka2 dlm pejabat ni..

mmg xda kaitan dgn aku tapi meh aku tanya 'adakah org yang tulis status ni xbermuka2??dalam erti kata lain hipokrit??'

bukan nak marah ke apa tapi jgn la bajet bagus sgt..xpernah nak bermuka2..setiap org ni mesti ada perasaan nak hipokrit...mesti pernah wat..kan3..

p/s: peace no war..

p/s/s: ada lagi satu komen aku pasai status kat fb ni..nanti lar..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails