Wednesday, July 7, 2010

Harap-harap...

aku nak keja..
susah kot nak cari keja yang proper..
aku demand plak 2..
nak dekat dgn umah ja..
senang kot..
xmau la aku nak bersusah payah p musafir kat negeri lain..

kalo pas hidup aku stabil xpa lar..
ni satu haram pun xdak..
bek keja kat umah ja..

nak kata nasib aku baik..bole la dikatakan begitu..
setakat ni aku dah diinterview kat Al Bukahari International Universiti..
semalam Massa Kolej tepon..suh p interview..jawatan lec psikologi.hoho~

aku dah submit resume bnyk tempat dah..harap2 lekat la satu..
walaupun tesis aku fail tapi bnyk tempat keja faham..
aku boleh wat hujung minggu pa..

aku paling berharap dan berdoa dpt keja kat Al Bukahari 2..
dekat dgn umah aku..
hehehe~

AMIN..

4 comments:

  1. Semoga berjaya Tarmizi. Jaga hubungan dengan Tuhan, anda juga boleh menjadi sehebat al-Bukhari.

    ReplyDelete
  2. terima kasih en zul...harap saya tidak terleka..

    ReplyDelete
  3. susah sikit kalau kita demand.. Jalan hidup aku berliku. company tak bayar gaji.. duk negeri orang..

    sekarang baru merasa gaji pertama yang sedikit agak stabil

    cuma sikit..

    tapi aku syukur..

    Wish U all the best..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails