Saturday, July 31, 2010

Kenangan Minggu Pertama di UTM..

cerita ini mmg agak lawak..
selepas ja MHS (Minggu Haluan Siswa) kat UTM ni..
ari sabtu aku p ke PSZ iaitu pergi ke library sorang2..alasannya nak p isi PTPTN ler..

agak jauh untuk berjalan kaki, dlm 15 minit jugak ler..time ni xpayah guna map sebab selalu p dengaq ceramah kat Dewan Iskandar..
selepas isi dan buka apa yang patut agak dlm setengah jam aku pun terpandang ke mamat sebelah aku..mcm terkial nak isi PTPTN, aku pun tolong lar..alih2 rupanya kosmate aku yang tertinggal di tingkat 4 blok K11 KTR..haha
Afiq ngan Razi namanya...

pastu aku pun bertolak utk balik..tetapi aku xjumpa jalan kuaq...bunyi mcm xlogik tapi itulah hakikatnya...aku xpernah bagitau sapa2 ttg hal ini..
ada la dejat setengah jam aku dok mencari pintu kuaq library ni..sampai aku naik fed up..nak tanya sah2 akan memalukan diri sendiri..so aku lepak2 rilek baca paper sebelum meneruskan pencarian..

alih2 aku ternampak pintu masuk adalah berfungsi juga sebagai pintu keluar..alangkah malunya..nasib baik aku sorang2..kalo xmalu gila kot...-_-''

itu adalah kenangan paling xdpt dilupakan selepas MHS kat UTM ni..

tempat kejadian..


p/s: bnyk lagi kot kenangan yang best kat sini UTM)..pasni sambung..

2 comments:

  1. minggu petama di utm, lepas mhs balik kol 9 malam. minggu ke dua balek kol 11 malam. minggu2 lain tak yah cakap la .dah buat macam JB ni kampung halaman.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails