Tuesday, August 10, 2010

Dari Pantai Merdeka ke AIU..

yea..
aku dah dapat keja..
keja dekat AIU..
walaupun sementara tetapi bole cari pengalaman dulu..

baru tiga hari keja dah kena stay back sampai kol 8 mlm..
pengalaman baru tu..
suasana dia pun sgt best..
saya sangat suka..
selepas 6 bulan, harap dapat sambung kat situ lagi ler..

yang paling lawaknya, aku masuk dua hari ja trus dapat komputer baru..
staff kat situ masih menggunakan komputer lama selama 4 tahun sampai aku masuk..hahahaha
tuah aku masuk katanya..

sebelum 2, aku p kem alam sekitar anjuran YSB..
aku dapat kol keja masa aku kat kem 2 lar..
itu pun best jugak...
untuk pertama kalinya aku merasakan nikmatnya berkawan..
selepas beberapa ketika aku mcm keseorangan akhirnya perasaan itu telah lenyap aku rasa..

dalam program biasalah mesti ada bnyk kekilafan namun aku telah mendapat team yang best..
team yang sporting..
mcm2 prangai ada..
ini bagus...
harap2 dapat join lagi program mcm ni walaupun aku hampir menkenselkannya last2 minit..
join program sukarela ni best..
dapat tambah kawan dari pelbagai peringkat..
dari budak sekolah sampaikan bapak budak..
sah2 dapat tambah kenalan..

nek bot jalan2..hehe

menang hadiah lagi...

hari ini juga merupakan hari pertama puasa..
cepat sungguh masa berlalu..
alih2 sudah sampai bulan posa..
taun ni aku posa kat umah je lar..

rindu pula masa posa kat UTM..
taun lepas agak lawak..
Pak Tam ajak g bukak posa kat luaq pada hari kedua posa..
takot pokai katanya...hahaha
sori r geng...xdapat r balik raya sekali noe..

apa2 pun SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN..

p/s: ada gambaq tempat aku kat AIU..nanti aku upload..:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails