Friday, March 25, 2011

Sirih Pulang Ke Gangang

Tidak!!!!!!!!!!!!
awatla depa buat NPOC 4th leg (finale leg) kat Kolej Sultan Abdul Hamid...

ni poster NPOC 4th leg

sekolah lama aku tu...tujuh taun aku dok situ kot..
dari 2000 sampai 2006 (tujuh taun bukan enam tahun)...
boleh dikatakan mcm sirih pulang ke gangang la ni..
hahahaha

gedik gak aku kekadang..
dulu masa aku p nigiri..
aku pernahla bercerita ttg hantu kat kolej tu..
mmg bnyk cita hantu kat situ..

sila nikmati pemandangan kat Kolej Sultan Abdul Hamid




aku dok igt bila dah depa buat kat situ..
senang la penginapan sebab dah dekat tapi semua pakat2 tak mau dok situ..
pakat2 takut hantu..hahahaha

ni logo..sgt rindu..

jadi terpaksala cari hotel dekat2 situ..
takkan nak suh depa dok kat umah kot..
jenuh pagi2 nak keloi (wah2, loghat KEDAH aku dah ok, tak boleh uwis dok kata kat aku lagi)

walaubagaimana pun, hope for the best for my team..
kita buat sebaik mungkin..
sila abaikan parasit2 yg ada dalam team..
sampai bila depa leh tahan..hahahahahhahaahahah

p/s: kalo xcapai target, team akan dibubarkan :(

1 comment:

Related Posts with Thumbnails