Thursday, June 9, 2011

Otak

Setelah hampir setahun menetap di Alor Setar (pas habis belajar la 2), aku merasakan bahawa otak aku apabila duduk kat sini terasa mcm tak berkembang. Mungkin sebab tiada benda baru utk dipelajari dan dinikmati. Tempat lepak pun tempat yang sama sahaja.

Tambah-tambah bila bekerja pejabat mcm ini. Dalam hati aku lagi suka kalau dapat menjadi cikgu, dapat mengajar. oh!!i miss kubang teduh.

Even bila aku terlibat dgn sukarelawan YSB pun, aku merasakan bahawa benda/masalah yang berlaku tu benda remeh sahaja. Geram sebab masing-masing aku rasakan tidak dapat menerima perubahan. WTF??hahaha

Seriusly aku merasakan bahawa aku perlu pergi cari kerja kat tempat lain. KL maybe, or maybe IPOH, tak pun PENANG sahaja.

Aku pun tak tau mcm mana aku boleh lepak sampai setahun kat AS ni.hehe Maybe sebab gaji yg aku dapat atau sebab kawan-kawan, famili mungkin.

Hmmmm....

Need to think more!!!

p/s: mencari peluang pekerjaan di MUDAH..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails